دستورالعمل های برتر طراحی وب سایت - طراحی وب

Wiki Article

·           محاسبه و نمایش چندین نوع قیمت و اطلاعات محصول به مشتریان ، همکاران یا فروشندگان

ووکامرس نام پلاگینی است که وردپرس را تبدیل به فروشگاه اینترنتی می کند. هنگامی که قصد راه اندازی سایت فروشگاهی داشته باشید، این افزونه نصب می شود و قالب وردپرس بر اساس عملکرد های آن طراحی می شود. برای مثال سبد خرید به سایت اضافه می شود.

بنابر این شما می توانید کسب و کار شغلی تان را در فضای مجازی به خوبی گسترش دهید و با طراحی سایت به شکلی تخصصی و جامع قادر به ارائه خدمات و محصولاتتان به مشتریان باشید.

اما بدون شک این هزینه بسیار اندک، تاثیر فوق العاده ای در حرفه ای بودن ظاهر سایت شما می گذارد. تیم اف دیزاین با استفاده از معتبرترین سایت های عکس دنیا، به صورت قانونی و با هزینه ای مناسب این خدمات را به شما ارائه می دهد.

از طرف دیگر حتی در یک زمینه کاری مشترک، ممکن است تعرفه ها متفاوت باشد. دلیل آن هم امکانات مورد نظر کارفرما است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

آن زمان مجبور بودم با وردپرس کنار بیایم چون مثل الان فروشگاه سازهای ایرانی شناخته نشده بودند. حالا فروشگاه سازهایی مثل پرتال تمام مشکلاتی که گفتم را حل کرده‌اند. فقط کافیست یکی از بسته‌های پرتال را خریداری کنید و دیگر هیچ هزینه دیگری از شما دریافت نمی‌شود.

قیمت طراحی سایت های فروشگاهی براساس ویژگی ها به دو بخش تقسیم می گردد:

تعدادی از این افزونه‌ها قابلیت ساخت فروشگاه اینترنتی را به وردپرس اضافه می‌کنند. در ادامه روش ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس را مرحله به مرحله برای شما توضیح می‌دهم.

این افزونه‌ها امکانات اصلی و ضروری برای راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را به وردپرس اضافه می‌کنند. حالا اگر به امکانات بیشتری احتیاج دارید باید از افزونه‌های دیگر وردپرس استفاده کنید.

در واقع بدون داشتن یک برنامه ریزی مناسب هیچ چیز درست و به موقع پیش نخواهد رفت و نمی توان برآیند و خروجی دقیقی از نتیجه محتوا مورد نظر بدست آورد.

اکثر شرکت هایی که اعلام میکنن وردپرس اختصاصی به شما تحویل میدن در حقیقت اهداف تبلیغاتی دارن و چنین چیزی تقریبا وجود نداره.    کامران اکبری

این سایت برای افرادی مناسب است که فعلا قصد راه اندازی یک سایت گسترده ندارند و می خواهند محتوای محدود خود را، در یک صفحه قرار دهند.

·           محاسبه تخفیف برای مشتریان ویژه بصورت خودکار

به جز ووکامرس و ایزی دیجیتال دانلودز افزونه‌های زیادی برای ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس وجود دارد.
·           محاسبه و نمایش چندین نوع قیمت و اطلاعات محصول به مشتریان ، همکاران یا فروشندگان

هرچه قدر تعداد صفحات مد نظر شما کمتر باشد، هزینه ی طراحی سایت با وردپرس آن، کمتر خواهد بود. به همین دلیل بهتر است برای شروع کار تنها صفحات مهم سایت خود را مشخص کنید. سپس به مرور زمان صفحاتی که لازم است را به وبسایت خود اضافه نمایید. البته صفحات بلاگ پست و صفحه محصولات بدون هیچ محدودیتی قابل اضافه شدن است و هزینه اضافی ندارند.

خیلی از این سایت‌ها، کدهای مخرب را داخل فایل قالب و افزونه قرار می‌دهند. این کدها سایت شما را با مشکل مواجه می‌کنند و حتی باعث هک شدن و از دست رفتن اطلاعات سایت می‌شوند.

تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

شرکت طراحی سایت آوینا پرداز با در نظر گرفتن شرایط پرداخت متنوع ، پشتیبانی گسترده ، تعرفه کلیک کنید های طراحی سایت متعادل ومناسب شما را تا رسیدن به موفقیت راهنمایی خواهد نمود.با مشاوران طراحی سایت ما تماس بگیرید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سایت‌های بسیار زیادی با وردپرس ساخته شده‌اند و روز به روز هم به تعداد این سایت‌ها اضافه می‌شود. دلیل اصلی محبوبیت وردپرس رایگان بودن آن و امکانات پرشمار این سرویس است.

کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا در گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و…

تمام توضیحات و تعرفه های این صفحه مربوط به ساخت سایت با وردپرس است. اگر سوالی هست در خدمت هستم

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که کاربران مختلف در سراسر دنیا می‌توانند امکانات دلخواه خود را به آن اضافه کنند. به همین دلیل افزونه‌ها و قالب‌های زیادی برای آن درست شده است.

بسیاری از شرکت های طراحی سایت بجای توجه به نکات کاربردی جهت هدایت کاربر به صفحه های مهم و کلیدی با ایجاد یک ظاهر گرافیکی زیبا و چند جلوه حرکتی در وب سایت سعی در حرفه کلیک کنید ای نشان دادن وب سایت طراحی شده و البته دریافت مبالغ بالا از مشتریان دارند که به هیج وجه نه از نظر حرفه ای و نه از نظر اصولی مورد تایید نیست.

هر کسب و کاری به یک سری امکانات برای طراحی سایت وردپرسی نیاز دارد. برای مثال یک ادامه مطلب سایت شخصی ساده، امکانات خاصی نیاز ندارد. به همین دلیل قیمت آن بسیار ارزان تر از قیمت اینجا را بررسی کنید طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می باشد.

این امر به شما در آینده نیز بسیار کمک خواهد کرد و برای افزودن امکانات جدید و یا تغییر در امکانات فعلی هزینه و زمان کمتری را برای شما خواهد داشت.

با توجه به اینکه تعرفه ها بر اساس امکانات و تعداد صفحات متغییر هستند، برای متوجه شدن قیمت طراحی سایت ورد پرس برای شرکت خودمان از چه طریقی می توانم اقدام کنم؟

Report this wiki page